Bezorgkosten & Levertijden

Bezorgkosten

Wat zijn de bezorgkosten?
Wij bezorgen door heel Nederland behalve de Wadden Eilanden.
De kosten worden berekend op basis van de totale waarde van uw bestelling.

Hieronder vindt u de bezorgkosten per totale bestelwaarde

Bestelwaarde Bezorgkosten
€2000,- of meer Gratis
€0 - €1.999 €119,-

De bedragen zijn inclusief btw

Ophalen
Haalt u uw bestelling zelf op? Dan is dit uiteraard Gratis.

Gratis bezorging

Is het bedrag van uw bestelling €2000,- incl. BTW of hoger? Dan bezorgen wij deze helemaal gratis!

Bezorgen jullie ook op de Wadden Eilanden?
Helaas hebben wij nog niet de mogelijkheid om op de Wadden Eilanden te bezorgen. Neem hiervoor even contact met ons op om te kijken wat we kunnen doen voor u..

Leveringen

Wat gebeurt er als mijn bestelling beschadigd of niet compleet is?
We stellen je bestelling met grote zorg samen, maar het kan zijn dat er af en toe toch iets mis gaat. Als dat het geval is, zorgen wij ervoor dat het in orde komt! Als je schade opmerkt of onjuistheden constateert, meld deze dan binnen 24 uur na ontvangst aan onze klantenservice. We staan klaar om je zo snel mogelijk te helpen en ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop.

Kan mijn bestelling in de tuin worden bezorgd?
In de meeste gevallen wordt de bestelling niet direct in de tuin bezorgd. De bezorgers zoeken naar de beste locatie in de buurt, zoals je oprit of de parkeerplaats voor de deur.

Het bezorgadres moet bereikbaar zijn met Heftruck/kooiaap, ook moet er binnen een straal van 200 meter ruimte zijn voor een vrachtwagen.

Ik kan niet thuis zijn op het moment van bezorgen?
Voor de levering is thuis zijn niet noodzakelijk; ze worden bezorgd op de afgesproken bezorg datum, ongeacht je aanwezigheid. Het is een zeer kostbare aangelegenheid om de producten op een nieuw tijdstip te laten leveren. Daarom heeft het onze voorkeur om de levering alsnog uit te voeren wanneer je niet thuis bent. U geeft zelf wel toestemming om de producten te laten bezorgen en u bent zelf verantwoordelijk voor diefstal/schade door derden.

Kan ik mijn zending volgen?
Dat kan helaas niet, wij werken met eigen vervoer, u mag altijd even bellen om te vragen hoelaat de chauffeur aankomt op bestemming.

De chauffeur zal ook 30 minuten voor aankomst telefonisch contact opnemen.

Kan ik voor de levering gebeld worden?
Voorafgaand aan de levering ontvang je altijd bericht met details, maar we bellen ook ca 30 minuten van tevoren. 


Hoe kan ik mij voorbereiden op een grote levering?
1. Toegangsweg
Toegangswegen dienen voorzien te zijn van een verhard stenen pad. Indien de woning/tuin niet toegankelijk is, wordt er geleverd tot het punt waar de vervoerder kan komen.

2. Losplaats
Je bent zelf verantwoordelijk voor het aanwijzen van een beschikbare plek voor aflevering (hoogstens tot de drempel, voor de deur), zodat onwenselijk situaties worden voorkomen.

zorg dat de losplaats toegankelijk is voor een heftruck/kooiaap.

3. Berging
Je bent persoonlijk verantwoordelijk voor het op eigen terrein brengen en opslaan van de goederen. Eventuele schade van de vervoersmiddelen bij de leverplek zijn je eigen verantwoordelijkheid.

Levertijden

Wat is de levertijd?
Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen. De gemiddelde levertijd is 2-5 werkdagen.
Soms kan door drukte of i.v.m. indeling van de transporten  uw levering eerder of later komen als de aangegeven 2-5 werkdagen.

Benieuwd wanneer uw bestelling geleverd wordt?
Wij sturen u een mail met de verwachte leverdatum en tijd.
Op de dag van de levering wordt u 30 minuten van tevoren gebeld door de chauffeur.

Hoe kan ik mijn bestelling zo snel mogelijk in huis hebben?
Wanneer je jouw bestelling snel nodig hebt, adviseren we je om snel de producten van hetzelfde merk en met dezelfde levertijd te bestellen. Dit versnelt het proces. Je kunt ook overwegen te kiezen voor een snelle levering tegen spoed tarief, neem hiervoor even contact met ons op.

Kan mijn bestelling in het weekend geleverd worden?
Helaas bezorgen onze vervoerder niet in het weekend. Het is echter wel mogelijk om jouw bestelling op zaterdag af te komen halen bij onze vestiging in Kruiningen tussen 08:00 - 13:00 uur

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Jazeker! Laat even weten wanneer en hoelaat u wilt langs komen, dan zullen wij de producten klaarzetten!

Kan ik als (bouw)bedrijf ook een factuur krijgen?
Dat kan zeker! Neem hiervoor even contact met ons op!


Heb je geen antwoord kunnen vinden op jouw vraag? Neem contact met ons op

Schuttingstunter.nl
Nisseweg 15
4416 PK Kruiningen
Nederland

✉️ info@schuttingstunter.nl
📞  +31 6 44192293

Openingstijden:
Maandag - Zaterdag: 09:00 - 17:00
Zondag: Gesloten